Status BMI & Vikt

tisdag 15 februari 2011

Spriiiiiing!!!!!!!!!!!!!


Jag har alltid alltid alltid hatat att springa men jag har på något konstigt vis börjat uppskatta det!
Det ger någon bra känsla i kroppen. Mina vänner brukar alltid springa vårruset tillsammans och jag brukar alltid agera cheerleader när det äger rum. I år ska jag för fulingen springa med jag också! Sen visar det sig att vi ska kanske forma ett lag på jobbet också så det kanske blir att jag springer båda dagarna!
Loppet är 5km. Med tanke på att många av mina vänner och familj springer maraton så känns det på ett sätt som en piss i missisippi men jag är taggad!
Idag sprang jag på bandet 5 km på 30min och 5 sekunder. Då är det rak jämn väg.
Riktiga loppet har bergis en och annan uppförsbacke att bjuda på också..
Jag har köpt en kick-ass löpningsBH som förvisso var dyr men värd var enda krona!
Nassarna rör sig inte en millimeter!
Kolla in löplabbet tjej!





1 kommentar:

  1. Sv: Tack! Fast mantrat funkade sådär, ironiskt nog åt jag en bulle samma dag, typ första bullen på flera månader... :S

    Hm har också verkligen ALLTID hatat att springa, men börjar bli mer o mer övertygad om att det kan vara kul för alla säger det. Kanske testar i vår.

    SvaraRadera