Status BMI & Vikt

fredag 14 januari 2011

Spring för livet!

Smygfotad i flåset! (av mig själv)


Av alla träningsformer som finns så har jag alltid hatat att springa. As beiget. Men så tjatar alla om att ”jag var likadan, nu är det det bästa jag vet!”
Innan snön kom så lyckades jag prova och blev faktiskt helt förälskad! Nu springer jag på bandet på gymmet och det ger inte alls samma känsla men det är ändå rättså okey. Springer jag på duktigt nu så kanske jag kan uppskatta det ännu mer sen när våren kommer och man kan springa ute igen. Visst finns det hurtbullar som ger sig ut i snön och springer med sina icebug skor men jag är inte en av dem kan jag försäkra er om!
Jag börjar nästan bli sugen på att anmäla mig till något lopp eller liknade.

JAG!! Det trodde jag aldrig. Vi får väl se om det bli kungsholmen runt, vårruset eller något i den stilen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar