Status BMI & Vikt

torsdag 20 januari 2011

Lite ljus i tunneln

Jag tycker att vågen visat mer eller mindre samma sak ett tag nu och det har gjort mig nedstämd. Jag väger mig larvigt ofta. Ibland före och efter jag gått på toa bara för att få en kick av att jag gått ner. Jätte larvigt jag vet.
Idag har varit en grå trist januari dag av rang. Inget är kul, jag är trött och känner mig ful.

Efter en stund på soffan ikväll så började jag planera kläder för morgondagen då jag ska på en examenmottagning hos en nära vän som blir klar polis. Jag provade en klänning som varit lite för liten förut och den satt jätte fint! Så jag började prova mer kläder och mycket satt finare.

Även fast jag väger två hekto mer än igår så känns det okey! Någonting händer ju tydligen och jag ska låta bli att väga mig 3 gr om dagen! Jag äter ju i snitt 1100 kalorier om dagen så i det långa loppet måste vikten dala!

Imorron är det fredag!
(på torsdag äts det ärtsoppa....osv)






2 kommentarer: